سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

دَه

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۵۸ ق.ظ

روزه را روضه بخوانم، ز بَس از یُمن عطش
یاد کردم لب عطشانِ اباعبدالله
• مهموم همدانی

 

 

ماه رمضون امسال واسم یه جور دیگه ست

با هر لحظه تشنگیش یاد کربلا میکنم

با هر لحظه گرسنگیش یاد کودکان مظلوم غزه

امسال شبِ قدر میخوام یه جور دیگه واسه مولا عزاداری کنم ، یه جوری که به چشمش بیام و اسمم رو تو لیست اربعینی ها بنویسه حتما ...

 

 

 

تقریبا قشنگترین لباسامو پوشیدم ، چادر عربی جدیدی که اخیرا از مشهد خریدم رو سرم کردم ، جلوی آیینه ی آسانسور ایسادم و طبق عادت معهود از خودم عکس گرفتم، بعد که مجدد خودمو نگاه کردم، گفتم همینه ؛ تا الان یه چیزی تو ظاهرم کم بود و الان درست شده، الان که چادر سرم میکنم ، الان قشنگ تره ، الان کامل تره ، و با هر بار که میخوام چادرمو روی سرم تنظیم کنم‌، یاد شهید عجمیان و شهید علی وردی میکنم و دیگه ازشون شرمنده نیستم ...

 

 

امروز رفتم برای مصاحبه مرحله دوم ... امیدوارم پذیرفته نهایی بشم ..‌. ، کجا ؟ یه جایِ رویایی و برای یه کار رویایی ... دعا کنید پذیرفته بشم دقیق میام میگم از چند و چون قضیه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۲
نفس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">