سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

بیست و چهار

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

امروز مشاور جمله خیلی قشنگی گفت ؛ 

گفت ببینید دوستان _ مخاطبش ما ، دختر پسر های جوون و در سن ازدواج بودیم_ شما با خانواده تون، با مامان باباتون چقدر تفاهم دارید که موردهای پیش آمده رو سرِ عدم تفاهم رد میکنید ؟ شما با یه نفر ۲۰٪ تفاهم داشته باشید کافیه ، باید سر بقیه مسائل به توافق برسید ؛ شما کسی که بیشتر از این شبیهتون باشه رو پیدا نمیکنید ، دور باطل نزنید :) 

 

بعد پرسید اگه یکیو امروز دیدیم و ازش خوشمون نیامد رد کنیم بره ؟ ( خوشمون نیامد فقط در حد ظاهر و تیپ ؛ نه مسائل بنیادی) و بعد از اینکه حضار جواب های مختلف دادن‌، گفت معلومه که باید رد نکنید :) ، تا ۲ مرتبه دیگه فرصت بدید به اون شخص ؛ ملاقاتش کنید و باهاش حرف بزنید و در مجموع بعد از ۳ مرتبه ملاقات اگر واقعا به نظرتون " خواستنی" نیامد ؛ رد کنید .

یکی پرسید ؛ چه جوری با کسی که ظاهرش پسندمون نبوده _ تو خواستگاری های سنتی_ ادامه بدیم ؟ واقعا نمیشه ! گفت تو معرفی و خواستگاری سنتی ؛ همین که از ظاهر طرف بدتون نیاد کافیه ، لازم نیست با دیدنش حتما ضربان قلبتون بره بالا ، لازم نیست مرتبه اول ظاهر ۱۰۰٪ پسندتون باشه ؛ همونطور که گفتم ؛ همین که بدتون نیاد کافیه ، تا ۳ جلسه ادامه بدید اگر واقعا هنوز براتون قیافه و ظاهر و تیپ مسئله حل نشده بود رد کنید 

 

داشتم فکر میکردم چند درصد پسرا اینجوری دخترا رو رد میکنن ؟ یه کلمه میگن به دلم ننشست و تمام ! و با تریلی ۱۸ چرخ از رو اعتماد به نفس دختر خانم رد میشن ...

 

بعد یاد خودم افتادم که گفتم اگه من الان بهش بگم "نه" میفهمه به خاطر ظاهر پسندش نکردم و دلش میشکنه ؛ بذار ادامه بدم ؛ شاید پشت این چهره ای که پسند من نیست شخصیتی بود که همیشه دنبالشم ... و ... آقا یه جور رفتار کرد که انگار "زشتِ رابطه" منم :) و بهم گفت متاسفانه ظاهر شما اون چیزی نبود که خواسته من باشه و فکر میکنم حسی که باید بین ما شکل نگرفته براتون آرزوی خوشبختی میکنم !!!!! 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۴
نفس

نظرات  (۵)

همونایی که با ظاهر یا ی چیز کوچیک سریع می گن نه و جلسه رو ترک می کنن یعنی ظرفیت لازم برای به دست آوردن دختری با قلب پاک و روح بزرگ و کلی قشنگی و مهربونی رو ندارن و خودشون ضرر می کنن فقط 

پاسخ:
دقیقا ...
دلم میخواست حرفهای مشاور رو ضبط کنم برم‌ با بلندگو جای جای شهر پخش کنم 
بگم آقایون ، بس کنید ظاهربینی رو 

وایییی نفسسس

 

اون یارو تاکسیک که خوب شد رفت به خداااا 

 

اصلا همین حرف یعنی یه مشکلی داره طرف 

 

 

پاسخ:
ببین موقع خوندن کامنتت ، تصور کردم اگه با صدای قشنگت و لهجه قشنگ ترت همینو واسم تو وویس گفته بودی چقدر ذوق داشتن دوستی مث تو رو میکردم ❤

من میگم اب رو از سرچشمه باید بست.

همون موقع وقتی آدم حس میکنه از طرف مقابل خوشش نمیاد باید تمومش کنه بره.

من نمیدونم چرا یه سری میذارن اشنایی بره جلو، دلبستگی به وجود بیاد بعد بزنن تو برجک طرف و لهش کنن.

 

و چقدر بدم میاد از اینایی که میخوان تو دو تا جلسه عاشق هم بشن :/ به نظرم به اون اقا میگفتی شما حتما یه چشم پزشک برو وگرنه ادم از همون‌ اول میتونه تشخیص بده ظاهر کسی دلپسندش هست یا نه. این دست پیش گرفته بوده پس نیفته :)))

پاسخ:
اتفاقا مشاور میگفت به خاطر چهره یا تیپ سریع رد نکنید ، فرصت بدید ، آشنا بشید شاید در پسِ چهره ای که پسند نشده شخصیتی باشه که پسند بشه 


اره در مورد اون شخص هم اتفاقا خواهرمم همینو گفت :)))))) گفت دست پیشو گرفته ‌...😄

حالا نه همون جلسه ی اول رد کنی :)

ولی نذاری چندین جلسه پیش بره، هی نزدیکی بیشتر اتفاق بیفته بعد بگی این ظاهر پسندم نبود. اینطوری چه طرف مقابل پسر باشه چه دختر اسیب میبینه و بهش بر میخوره

پاسخ:
اره اره این کار که واقعا واقعا واقعا حق الناس داره ‌‌‌...
وقتی میخوای بعدِ چندین جلسه رد کنی ، باید واقعا دلیل قانع کننده داشته باشی ، دلیل محکم و متقن

قربونت برم من !

 

با اون غذا های شیرینی که دوست داری 🥴😂😍❤

پاسخ:
😘😘😘❤❤❤ 



😄😄😄😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">