سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

شانزده

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ

آغوش علی منزل امنی است، پس از مرگ 
داخل بشوم کاش در آن حصن حصینش

 یا رب برسانم به نجف دغدغه دارم
 کم بوسه زدم نوبت آخر به زمینش...

 

شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) ، تسلیت میگم به همه ی شیعیان جهان ، همه ی محبان و پیروان علی (ع)

کاش ما به عنوان شیعه علی(ع) رو بیشتر میشناختیم،  که بتونیم بیشتر ازش بگیم ، تا بتونیم علی (ع) و آلِ علی رو به همه بشناسونیم ، یکسری از آدما جهت ایمان آوردن فقط و فقط و فقط یه تلنگر نیاز دارن ! کاش لایق باشیم و این یه تلنگر از طرف ما باشه ، کاش اینطوری به چشم مولا بیاییم ...

اول به خودم تذکر میدم که ادعای کتابخون بودن میکنم ، از این به بعد بیشتر باید حواسمو جمع کنم که چی میخونم ، باید از امیرالمومنین بیشتر بخونم ، تا بتونم متقن و محکم‌ ازش صحبت کنم ...

یا علی مددی ❤

 

در این شبها ، بگذریم از دلخوریهایی که از بقیه تو دلمون هست تا خدا هم از تقصیرات بزرگ و کوچیک‌ ما بگذره ...

 

و یادمون هم هست که فردا ، شادی و طبیعت گردی ، احیانا خدایی نکرده پایی کوبی نداریم ها ، فردا روز شهادت پدر امت اسلامیه ، حرمتش رو نگه میداریم و به بقیه یادآوری میکنیم حرمتش رو نگه دارن ... حرمتش رو حفظ میکنیم که بعدا روز عاشورا رومون بشه واسه سیدالشهدا عزاداری کنیم ...

یه نفر میگفت این حرفها چیه میزنی ؟ ما قبل اینکه اسلامی باشیم ایرانی بودیم میخواییم سنت ایرانی بودنو حفظ کنیم ( انگار ۱۳ به در از زمان کوروش بوده :/ ) علیرغم میل باطنیم بهش گفتم ما قبل از اینکه انسان باشیم میمون بودیم باید برگردیم به اون سنت و رفتار ؟ گرچه پاسخم بی ادبی بود ، تند بود و مقایسه درستی نبود ولی دلم میخواست یه چیزی بگم ساکت بشه :/  حالا شما به بزرگی خودتون ببخشید دیگه :)

 

 

از اینجا بشنوید چرخ زمین و زمان به کفت

 

عزاداریهاتون قبول حق 

انشالله کربلای همه تون امشب امضا بشه 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۲
نفس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">