سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

بیست و یک

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

امروز دیدار رهبری با دانشجویان بود 

من هم ثبت نام کرده بودم ولی قرعه به اسمم درنیامد و نتونستم تو چنین جمعی شرکت کنم ... و ویدیو ها رو از شبکه های مجازی دنبال میکردم و جمعیتو میدیدم و غصه میخوردم که فقط جا واسه من نبود ؟ 

خیلی ها که دانشجو هستن سال دیگه هم ممکنه دانشجو باشن و چنین فرصتی داشته باشن ولی من دیگه امسال پرونده ارشدو میبندم و سال آینده دانشجو نیستم ...

داشتم فکر میکردم آیا بهونه دیگه ای برای دیدن رهبری _ غیر از دانشجو بودن و دیدار دانشجویان_ پیدا میشه یا از الان کمر همتو ببندم و به عشق چنین مجلسی بشینم درس بخونم که تو مقطع جدید دانشجو بشم ...؟؟؟ 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۰
نفس

نظرات  (۱)

دیدار با رهبری عنوان های مختلفی داره و خوشبحال اونایی که قسمتشون شد و اسمشون دراومد🕊️

شاید سعادت دیدار با رهبری رو نداشتیم ولی اگه پای حرفای ایشون وایسیم و به حرفای ایشون عمل‌کنیم قطعا سعادتمندیم :)

پاسخ:
اره واقعا خوش ب حالشون 🥺 
قطعا تلاشمون همینه خواهر و واسمون افتخاره ❤ 
کجای دنیا دیدی رهبرشون هم مجتهد باشه ، هم مفسر قرآن، هم‌ صاحب تفسیر سیاسی قوی، هم سابقه قانونگذاری و حتی زندان رفتن و تحمل شکنجه ...، هم زاهد و هم فرزانه باشه ؟ ( و هم کلی ویژگی مثبت دیگه که من نگفتم )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">