سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

بیست و پنج

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ

خیلی خسته ام

جسمی نه ها

روحی روانی 

۳۰ سالگی سنی نیست که همچنان بشینی برنامه بریزی ،‌جزوه و کتاب بخونی و تست بزنی و استرس آزمون داشته باشی

تو این سن و سال باید زندگیت تعیین تکلیف شده باشه

باید به قولی از آب و گل درامده باشی 

نه مث الان من که دارم با نهایت تنفرم درس میخونم و هرجمله که میخونم ۱۰۰ تا فحش به خودم میدم و بابت عدم تمرکزم رو هر صفحه ۲ ساعت میمونم ...

کاش بگذره این مدته ... بگذره این امتحانه ... ولله نتیجه ش مهم نیست ...

تو شبهای قدر اصن‌از خدا نخواستم فلان آزمونه رو حتما قبول بشم یا فلان مصاحبه رو حتمااا قبول بشم یا حتما حتما وارد فلان سازمان و اداره بشم ، فقط گفتم خدایا هرراهی که واسه دنیا و آخرتم بهتره ، اون راهو واسم باز کن و کمک کن تو همون راه اول ثابت قدم باشم دوما موفق و دیگه هی از این شاخه به اون شاخه نرم ..‌ همون راهو ادامه بدم تا وقتی هستم 

کاش زمان میرفت رو دور تند و من زودتر تعیین تکلیف میشدم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۵
نفس

نظرات  (۴)

۲۵ فروردين ۰۳ ، ۱۹:۰۷ مجتبی قره باغی

خوبه که فکر کنی وقت داری و تلاشت رو بیشتر کنی اما اینکه فکر کنی دیره اینطورام نیست
چند ساله داری در میخونی؟
هدفت از درس خوندن چیه؟
قراره با درس خوندن شغل داشته باشی؟

 

پاسخ:
از ۷ سالگی که رفتم‌ مدرسه یه بند دارم درس میخونم
همیشه ی خدا استرس درس و امتحان داشتم
هدفم از این درس خوندنم اینه که شغل بهتری از شغل قبلیم داشته باشم ( که البته با این اوضاعی ک من دارم پیش میرم بعیده واقعا قبول بشم )

چی میشه اگه یه مدت درس رو ول کنی؟ شاید یه مدت رها کردن همه چیز حالت رو بهتر کنه

شاید پشت هم دوندگی کردن های مدوام باعث کلافگیت شده و این استوپ کردن باعث بشه بدونی میخوای چیکار کنی 

پاسخ:
مشکلی نیس میشه ولش کنم و نخونم ولی آزمون سر تایم خودش برگزار میشه ، چه من بخونم چه نخونم 🤕

🌝❤💫

قبول می شی 

پاسخ:
ماه زده دعا کن واسم که راهی برام باز بشه که بتونم بهترین باشم ...

پس انشاءالله موفق بشی :)

پاسخ:
قربونت بشم ❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">