سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سفر در وطن

سفرِ درونی، سفر از صفات مذموم به ستوده

سی و دو

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

 

این وویس از وبلاگ حاج خانوم رو گوش دادم

و فکر کردم حتی با وجود تعداد بسیار کم خواننده و بازدید کننده ای که دارم موظفم به اندازه ی خودم نشرش بدم ...

گوش بدید و اگر رسانه  قوی تر و صدای رساتری هستید ، در انتشارش کوشا باشید .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۹
نفس

نظرات  (۱)

نفس....

 

تو ...

خیلی خوبی :)

 

قدر خودت رو بدون ....

دعا می کنم خدا همیشه مراقبت باشه :) که هست :)) !

پاسخ:
فدات بشم من ،خوبی و قشنگی از قلب مهربون خودته ❤ 
کاش همینطور باشه که تو میگی ...💔🥺❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">